CTK Dominator vibro izoliacinė medžiaga 4.0mm

10.89

Techinės specifikacijos:

  • Lakšto storis 4.0 mm.
  • Folijos storis 150 μm
  • Lakšto dydis 370×500 mm
  • Vieno lapo svoris 1,18 kg.
  • Vienos pakuotės svoris 10,9 kg.
  • Vieno kvadratinio metro svoris 6,55 kg.
  • Lapų kiekis pakuotėje 10
  • Kaina nurodyta už 1 lapą

Aprašymas

Dominator – tai „hardcore“ medžiagų asortimentas, skirtas reikliausiems profesionalams, kurie nesileidžia į kompromisus. Polimero butilo sluoksnis buvo sukurtas didelės molekulinės masės poliizobutileno, kelių rūšių gumos ir specialių priedų bei užpildų pagrindu. Šis derinys pagerina polimero molekulinę struktūrą, todėl padidėja jo efektyvumas. Kompozitas turi labai didelį klampumą ir pasižymi labai dideliu mechaninių nuostolių koeficientu (MLF) yra didesnis nei Premium serijos. Siekiant dar labiau padidinti CTK Dominator kilimėlių produktyvumą, buvo panaudota 150 mikrometrų storio aliuminio folija! Tai pusantro karto daugiau nei aukščiausios klasės kilimėlių ir kitų panašių žinomų prekių ženklų gaminių. Nepaisant to, medžiaga vis dar yra gana lengva dėl didelio procento specialios aukštos kokybės gumos ir patobulintų priedų.
Produktas skirtas naudoti moderniausiose instaliacijose, siekiant efektyviai sumažinti kėbulo vibraciją ir kelio triukšmą, taip pat ekstremaliose SPL automobilių garso sistemose, kur reikalingos efektyviausios antivibracinės medžiagos, pasižyminčios dideliu tvirtumu. Dominator kilimėliai labai tinka stipriai automobilio kėbulo elementų vibracijai sumažinti ir dar labiau sustiprinti didelių kėbulo paviršių (stogo, grindų, šoninių skydų, durų ir kt.) standumą. CTK Dominator taip pat idealiai tinka profesionaliam kėbulo ir durų kamerų paruošimui montuoti į aukščiausios klasės SQ automobilių garso aparatūrą.Šie kilimėliai garantuoja aukščiausią durų kamerų paviršiaus, taip pat paviršiaus, esančio virš durų, standumą ir stabilumą. sandarios gamybos skylės. Panaudojus CTK Dominator kilimėlius daugeliu atvejų nebereikia papildomai sutvirtinti paviršiaus gamybos angose.